Cuma, Mayıs 30, 2008

Atla Diyorum !


Atla diyorum sana !
Güven kendine, birşey olmaz, atlayınca konacağın yeri henüz görmedin ki.
Başına birşey gelirse de halledecek gücün var. Halledersin.
“Atla demek kolay” dediğini duyuyorum.
Biliyorum kolay olmaz. Sadece olabileceğini biliyorum.
Olmaz sandıklarının çoğu senaryo. Kendin yazıp kendin korkuyorsun.
Atla diyorum, sana. Isınmadan, sindire sindire gitmeden.
“Yavaş yavaş yapacağım, zamana ihtiyacım var” diyorsun ya,
Sandığın kadar zamanın olmayabilir. O zaman ne diyeceksin kendine ?
Sen ısınmaya çalışırken, “süren bitti” derlerse ya ? Esas ondan kork.
Çünkü süren bitince sahiden birşey yapamazsın.
Onun dışındakilere elbet bir çare bulursun.
Atla diyorum. İneceğin yerde çok eskiden bulunduğun için tam hatırlamıyorsun. Korkma, yok birşey.
Atla !

5 yorum:

Bilge AŞAN dedi ki...

Yazın beni duygulandırdı hatta ağlattı. Ancak bu kadar kısa, öz ve güzel anlatılabilir bir konu.

Adsız dedi ki...

Yakın zamanda atladım ben, atlamaya karar vermek yılarımı aldı ama atladım, uzun süre asılı kaldım, sonra aniden düştüm, biraz kalbim, çokça mantığım kanadı, hala sıkça gözlerim doluyor, bolca uykum kaçıyor, ama gene de her kötü hissettiğimde diyorum ki, "En azından atladım, başkalarının istediği değil, kendi olmak istediğim insan olmak için uğraşacak kadar cesaretim var, işte ben buyum :)"

Ali Karakuş dedi ki...

BİR ADAM

Korku dağlarının yürekçisi,
Ölüm denizlerinin kürekçisi;
Öyle suskun oturuyor şişesinin basında,
İçtiğinin hem hırsızı, hem bekçisi,

Onu kırmış olmalı yaşamında birisi.
Dinledikçe susması, düşündükçe susması...
Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi,
Heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.

Özdemir Asaf

Ali Karakuş dedi ki...

Serdarım,
Canım bu yazıya bir yorum daha çekti onu da bloguma koyuyorum:) (E uzun çünkü..)

Adsız dedi ki...

kendimi raftan almaya karar verdiğim şu sıralar çok güzel geldi eline diline gönlüne teşekkürler.